(AFMASUK) Sah! Aril masuk kembali

blogger templates
Konsert Akademi Fantasia musim ke-7 minggu ke-9 sebentar tadi mengumumkan bahawa tiada penyingkiran yang dibuat antara keempat-empat pelajar yang masih tinggal iaitu Hafiz, Isma, Yazid dan Akim. Namun, AC Mizal sebagai host rancangan tersebut telah mengumumkan kemasukan Aril melalui AFMASUK yang di’pakai oleh pengetua Akademi Fantasia ke-7, Tiara Jacqueline pada konset minggu ke-8 yang lepas.

Bertambah lagi keyakinan penulis serta penonton-penonton bahawa sememangnya rancangan musim ini telah dirancang pihak Astro. Merujuk kepada entri “Penyingkiran Aishah dan Claudia sudah dirancang!“, walaupun Aril berperangai degik dan poyo di’dalam diari tapi dia juga merupakan salah satu anak emas Astro sebab itu ramai dapat menjangka kemasukan Aril melalui AFMASUK.

Kepada penonton yang sibuk membuat undian SMS diluar sana. Walaupun, minggu hadapan merupakan kemuncaknya konsert Akademi Fantasia, kita sudah menjangka siapa yang juara. Hentikan undian SMS anda, jangan merugikan duit anda. Di’bawah adalah ramalan penulis untuk konsert pada minggu hadapan, jika ramalan penulis ini benar maka penulis akan menyampah untuk menonton Akademi Fantasia pada musim yang seterusnya. Transformasi! Transformasi punggung saya.

1. Hafiz
2. Isma
3. Aril
4. Yazid
5. Akim

0 Response to "(AFMASUK) Sah! Aril masuk kembali"

Post a Comment

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih